Stovit Group Sp. z o.o rozwija projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działań informacyjno-promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów. Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Operacja pn. “Promocja produktów wytwarzanych przez grupę producentów (Dżem BIO brzoskwiniowy o obniżonej zawartości cukrów Stovit, Dżem BIO truskawkowy o obniżonej zawartości cukrów Stovit, Dżem BIO z czarnych porzeczek o obniżonej zawartości cukrów Stovit, Dżem BIO z czarnych porzeczek z ksylitolem Stovit, Dżem BIO z brzoskwiń z ksylitolem Stovit, Dżem BIO z truskawek z ksylitolem Stovit, Dżem BIO z wiśni z ksylitolem Stovit, Deser owocowy Superfood BIO 4 owoce z słonecznikiem Stovit, Deser owocowy Superfood BIO ananas z jabłkiem, jagodami goji i kurkumą Stovit, Deser owocowy Superfood BIO truskawka z acerolą Stovit, Deser owocowy Superfood BIO wiśnia z jabłkiem i nasionami konopi Stovit, jabłko) oraz upowszechnienie wiedzy o tych produktach i systemie jakości, w ramach którego zostały wytworzone (system rolnictwa ekologicznego)” współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania “Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Cel operacji
• Promocja produktów objętych projektem wytwarzanych przez grupę producentów (Dżem BIO brzoskwiniowy
o obniżonej zawartości cukrów Stovit, Dżem BIO truskawkowy o obniżonej zawartości cukrów
Stovit,
Dżem BIO z czarnych porzeczek o obniżonej zawartości cukrów Stovit, Dżem BIO
z czarnych
porzeczek z
ksylitolem Stovit, Dżem BIO z brzoskwiń z ksylitolem Stovit, Dżem BIO z truskawek
z ksylitolem
Stovit, Dżem BIO z wiśni z ksylitolem Stovit, Deser owocowy Superfood BIO 4 owoce ze
słonecznikiem
Stovit, Deser owocowy Superfood BIO ananas z jabłkiem, jagodami goji i kurkumą Stovit,
Deser owocowy
Superfood BIO truskawka z acerolą Stovit, Deser owocowy Superfood BIO wiśnia z jabłkiem
i nasionami
konopi Stovit, jabłko).
• Edukacja i upowszechnienie wiedzy o tych produktach oraz systemie jakości, w ramach
którego
zostały wytworzone (System Rolnictwa Ekologicznego).
Planowana efektywność kampanii
• Wzrost rozpoznawalności produktów objętych projektem (Dżem BIO brzoskwiniowy o obniżonej
zawartości cukrów Stovit, Dżem BIO truskawkowy o obniżonej zawartości cukrów Stovit, Dżem BIO z
czarnych porzeczek o obniżonej zawartości cukrów Stovit, Dżem BIO z czarnych porzeczek
z ksylitolem
Stovit, Dżem BIO z brzoskwiń z ksylitolem Stovit, Dżem BIO z truskawek
z ksylitolem Stovit, Dżem BIO
z wiśni z ksylitolem Stovit, Deser owocowy Superfood BIO 4 owoce ze słonecznikiem Stovit,
Deser
owocowy Superfood BIO ananas z jabłkiem, jagodami goji i kurkumą Stovit, Deser owocowy
Superfood BIO
truskawka z acerolą Stovit, Deser owocowy Superfood BIO wiśnia z jabłkiem i nasionami
konopi Stovit,
jabłko).
• Upowszechnienie wiedzy o tych produktach i systemie jakości, w ramach którego zostały wytworzone (System Rolnictwa Ekologicznego).
• Zwiększenie zainteresowania wysokojakościowymi produktami wśród różnych grup konsumenckich dzięki realizacji kampanii w kilku kanałach reklamowych.